In het verleden hebben we bij Martin and Lewis al vaker bij een klant geopperd om performance based te gaan werken. Hier werd in eerste instantie altijd enthousiast op gereageerd, maar vervolgens strandde deze aanpak vaak vanwege het feit dat een klant geen inzage mocht of kon geven in de cijfers, iets wat natuurlijk wel nodig is om performance based the kunnen afrekenen. Hoe mooi is het dan als je toch een klant tegenkomt die hier helemaal geen probleem van maakt en er dus wel degelijk volledig performance based gewerkt kan worden.

Het RBA fonds is een fonds van Stuiver Asset Management en die gaan best lekker op de beurs. Voor dit RBA fonds hebben we hun nieuwe identiteit ontwikkeld en daarnaast de site op de schop genomen. Het RBA fonds is het slimme alternatief voor sparen, want met een rente van bijna 0 gaat je spaarrekening niet echt hard. Maar beleggen brengt weer risico’s met zich mee. Daar hebben de mannen iets op bedacht en steeds meer mensen weten dit fonds te vinden.

De eerste campagne is in de maak met als doel zoveel mogelijk conversie naar nieuwe klanten en het vergroten van bestaande klanten. Daarnaast staan er nog een aantal events op het programma die ook voor meer conversie moeten gaan zorgen.

website: https://www.rbafonds.nl