‘Gegarandeerd 20% meer conversie op je uiting’

Nee, natuurlijk verkopen wij geen software die gaat zorgen voor 20% meer conversie op je uiting, maar je las toch even die voordelen, of niet? Was het maar zo makkelijk. Maar we kunnen natuurlijk wel de nodige tips geven hoe je het maximale uit je uitingen kunt halen!

Bovendien is het alweer even geleden sinds we ons vorige seminar gaven en dus is het tijd voor een nieuwe. Dit keer doen we dit in samenwerking met een van onze partners: marktonderzoeksbureau Validators.

De marketingtermen worden steeds hipper en we moeten allemaal aan de AI, growth hacking, marketing automation, story telling, influencer marketing en andere internationale begrippen. Maar hoe staat het eigenlijk met de gemiddelde uiting?

Wordt er nog op een normale manier getest en gemeten? En wordt er vervolgens ook daadwerkelijk iets gedaan met de bevindingen?

Op dinsdag 26 juni gaan Bart Massa van marktonderzoekbureau the Validators en Marco Huisman van marketingbureau Martin and Lewis dieper in op deze – en meer – vragen. In gewoon Nederlands en in een tempo waarmee niemand buiten adem raakt. Fijn hé!

Mocht je geen uitnodiging ontvangen hebben, maar wil je er wel bij zijn? Reageer dan snel via info@martinandlewis.nl en geef even aan met hoeveel mensen je komt. Plaatsen zijn beperkt en we beginnen om 17:00, dus wees er snel bij!