Martin and Lewis aan de Birò

Birò Nederland schakelt Martin and Lewis in voor marketing en groei

Soms kom je van die merken tegen waar je graag voor zou willen werken. Omdat je de potentie ziet, omdat het een mooi product is, omdat het iets teweeg kan brengen op een gebied waar de nodige problematiek aanwezig is. Birò is zo’n merk. De slimme stadsautootjes van Birò kunnen daadwerkelijk een verschil gaan maken in de manier van personenvervoer, vooral in grote steden. Laten we eerlijk zijn: hier in Amsterdam staat het centrum bijna dagelijks helemaal vast en de luchtkwaliteit is met al die auto’s ook bepaald niet om over naar huis te schrijven. Als we www.transportenvironment.org mogen geloven dan krijgt de gemiddelde Amsterdammer jaarlijks vuile lucht binnen die gelijk staat aan de rook van 183 sigaretten. Gaat Birò dit probleem oplossen? Dat misschien niet, maar het kan wel een bijdrage leveren aan de verbetering van de luchtkwaliteit en de doorstroming. Daarnaast brengt dit slimme autootje een aantal bijkomende voordelen met zich mee voor zowel de eigenaar als voor de drukke steden.

Nee, we hebben (nog) geen Martin and Lewis Birò, maar we gaan het team achter dit innovatieve vervoermiddel wel helpen om meer Birò’s op de weg te krijgen en zo de mobiliteit in grote steden te verbeteren. Je hebt er vast al eens eentje zien rijden in de stad. Met de Birò rijd je schoner en stiller en 100% elektrisch. Bovendien kun je altijd (gratis) parkeren en betaal je ook geen wegenbelasting. En een fijne bijkomstigheid is dat het rijden in de Birò ook nog eens ontzettend leuk is. Het merk heeft inmiddels meerdere verkooppunten in Nederland en ambitieuze groei-ambities. Daar helpen we graag bij! Samen met Birò gaan we werken aan versterking van het merk, campagnes, voorlichting en een stuk bewustwording en acceptatie bij de verschillende stakeholders.