Martin and Lewis groeit vastberaden door. Nog altijd zelfstandig, gedreven en met een gezonde dosis wrijving bij zowel bestaande als nieuwe klanten. Om samen tot die showroom shine te komen. Hoe mooi is het om dan in het eerste kwartaal al drie nieuwe Waardemakers te kunnen verwelkomen!

Joost van Brug is gestart als senior concept/art-director en brengt een flinke berg kennis binnen op het gebied van fotografie en video. Joost werkte eerder voor onder andere TBWA en Woedend! en als freelancer. Ook werkt hij met succes eigen concepten uit wat onder andere resulteerde in een sneaker art project in opdracht van Nike.

Daniëlle Nootebos start per 1 maart als finance director / business controller. We hebben schaamteloos haar Linkedin bio overgenomen omdat het zo goed klopt: “Een analytische en communicatieve denker en doener met veel business- en operationele management ervaring in groeiende organisaties. Een grote affiniteit met cijfers waarmee ze Martin and Lewis en ook onze klanten verder helpt naar een volgende fase door meer inzicht te creëren in de organisatie om zo de juiste strategische keuzes te maken voor de toekomst.”

Martijn van der Rijken is begonnen als part-time creative director. Martijn and Lewis go way back, “vorige eeuw” way back zelfs. Maar hij is nog altijd scherp en net zo jong van geest als het team van Martin and Lewis. Martijn werkte eerder voor onder andere Change The Script, TBWA, BrandBase en was creative director en partner bij NOISE. Hij blijft ook freelance beschikbaar.

Marco Huisman: “Wij zijn enorme bofkonten met deze professionele zwaargewichten aan boord. En het zijn stuk voor stuk ook nog eens heel fijne mensen. We gaan Martin and Lewis zeker weer een aantal stappen verder krijgen en kunnen meer waarde blijven maken voor onze klanten waarbij we verder gaan dan een communicatiestrategie en een campagne. We kiezen altijd voor een lange termijn aanpak. Want waarde maak je op de korte én de lange termijn.”

Martin and Lewis is in 2012 – inderdaad, feestje dit jaar! – opgericht door Frank Schippers en Marco Huisman. Het team gaat met elk merk op zoek naar manieren om waarde te creëren. Hierbij wordt gebruik gemaakt van onderzoek, data, technologie, creativiteit en gezond verstand.