Als je als bureau je boeltje goed voor elkaar hebt en het zelfs weet te schoppen tot marktonderzoeksbureau van het jaar, dan hoort daar een identiteit bij die dat ook uitstraalt. En dat is behoorlijk gelukt, al zeggen we het zelf.

Voor wie Validators nog niet kent: In de huidige samenleving krijgen consumenten dagelijks zó veel communicatie-uitingen te verwerken, dat ze deze niet kunnen filteren. Laat staan verwerken. Veel boodschappen uit advertenties komen niet aan. Validators helpt adverteerders door deze ad-clutter heen te komen, om zo wél door te dringen tot het brein van consumenten. Aangezien we bij Martin and Lewis ook een groot fan zijn van data, onderzoek en feiten (lees hier meer als je klaar bent met dit awesome artikel) kennen we Validators inmiddels goed en zijn zij ook partner van Martin and Lewis.

Samen met het management team van Validators zijn we in een paar scherpe sessies tot de kern gekomen van het bedrijf en zijn bestaansrecht. Op basis hiervan is een messcherpe briefing opgesteld waar vervolgens op is gewerkt. En dan zie je ook een resultaat dat recht doet aan het bedrijf en haar mensen. Zoals het hoort, zoals het moet.