ONVZ, check je lijf stijl

ONVZ had naast een groot aantal particulieren verzekerden ook veel bedrijven als klant. Deze bedrijven boden hun werknemers een collectieve ziektekostenverzekering aan. De vraag van ONVZ was om met een idee te komen waarmee zowel de beslissingsnemers als de werknemers bij bedrijven op een relevante en originele manier bereikt konden worden. Speerpunt hierbij was de vrije keuze voor ziekenhuis voor de verzekerden.

 

 Strategie
 Insights
 Concept
 Design
 Copy
 Content creatie

 

VOOR DE BESLISSINGSNEMERS

ONVZ was de eerste zorgverzekeraar die de vrije keuze voor ziekenhuis aanbood in haar pakket. Om duidelijk te maken wat dit betekende voor verzekerden, verzorgden wij een speciale lunch. De accountmanagers van ONVZ maakten lunchafspraken met de bedrijven waarbij de tafelgenoot echter geen menu voor zijn neus kreeg, maar een standaard lunch met een broodje kaas, koffie en een beker melk. Best vervelend als je niet mag kiezen.

Deze insteek scoorde goed onder de klanten omdat we het punt van vrije keuze op een laagdrempelige maar zeer duidelijke manier naar voren brachten. Het resultaat was een goed gevulde agenda met afspraken voor ONVZ.

 

 
 

VOOR DE WERKNEMERS

Wanneer de afspraak gemaakt was en ONVZ langs kwam bij een bedrijf dan kwamen ze niet alleen voor de beslissingsnemer maar ook voor de werknemers. ONVZ had zogenaamde mobiele Wellness Points bij zich waarmee een werknemer ter plekke een korte check van zijn gezondheid kon laten doen. Ook deze actie mocht rekenen op veel sympathie aan de klantzijde.

 

 

 


Wil je jouw doelgroep ook bereiken op een relevante manier? Zoek je naar effectievere investeringen van je marketing euro’s? Bel met Peter, Marco of Frank!