WIJ COMBINEREN CREATIVITEIT, TECHNOLOGIE EN DATA OM MERKEN EN BUSINESSES TE LATEN GROEIEN.
Hoe we dit doen?
Bij Martin and Lewis pakken we marketing structureel aan, we graven dieper en geven antwoord op vaak ongestelde vragen. Wij weten de plannen vervolgens ook te vertalen naar succesvolle en onderscheidende communicatie en campagnes.
Wij willen winnen van de concurrentie voor en met onze klanten. Daarom werken wij het liefst voor merken met dezelfde ambitie om de bedrijfsresultaten te verbeteren door betere marketing.
Geïnteresseerd? Stuur ons dan een bericht of bel ons! We are ready when you are.
Tapas wijn, de vrijmibo is nooit meer hetzelfde!
Dit heerlijk zomers Spaans slobbertje is gewoon verkrijgbaar bij de betere Jumbo supermarkt bij jou in de buurt. Hij rolt niet alleen uitstekend over de tong, maar is ook een feestje voor het oog en bijna zonde om in de glasbak te mikken.
All day work and no play, makes Ken a dull boy.
Wie wil er nou niet spelen op zijn werk? Met Barbies, Hot Wheels en Fisher Price. “Het product begrijpen”, noemen we dat. Print, display, social, we maken het allemaal voor Mattel en dat doen we graag.
Wereldwijd werken met Willie Wortel en kornuiten.
DuPont is zo’n bedrijf waarvan je je eigenlijk afvraagt wat ze nu precies doen. Het antwoord is niet eenvoudig omdat het namelijk heel veel is. Er werken veel knappe koppen die bezig zijn met heel veel ingewikkelde dingen.
Hoe klinkt jouw merk en waarom is dit belangrijk?
Voicing en smart speakers zijn bezig aan een stevige opmars in Nederland en dus ook in marketingland. Maar wat is voicing nu eigenlijk en waarom zou dit interessant kunnen zijn voor de marketing van jouw merk?
We zoeken het hogerop met flight simulators voor pro’s.
Multi Pilot Simuations bouwt simulatoren voor pilootopleidingen en levert deze over de hele wereld. Aan ons de vraag om van MPS een (nog) sterker merk te maken dat ver kan gaan uitstijgen boven de concurrentie.
Uhhh…waar ging dit bericht ook alweer over?
We vergeten allemaal weleens iets. Zeker op wat hogere leeftijd wil ons geheugen ons weleens in de steek laten. Een beetje brain training kan dan geen kwaad, maar er zijn ook middelen op de markt die net dat beetje scherpte kunnen brengen.
What is hip? Je moeder op een Rodeo bank, nou goed!
Eindelijk weer eens een echte winkel in Amsterdam bomvol met hip spul voor in je huis. Er is nu geen excuus meer om in een stijlloos interieur te zitten tenzij je daar zelf voor kiest, maar dat doe je niet. Is niet Hip.
De pers in de maling genomen, maar voor een goed doel!
Een campagne starten door iedereen en zijn moeder voor de gek te houden, dat doe je niet zomaar, maar het was voor een goede zaak. Want hoe waarschuw je voor een miniscuul diertje dat echter wel gevaarlijk is voor de mens?
Be in the know met Validators nieuwe stijl.
Als je als bureau je boeltje goed voor elkaar hebt en het zelfs weet te schoppen tot onderzoeksbureau van het jaar, dan hoort daar een identiteit bij die dat ook uitstraalt. En dat is behoorlijk gelukt, al zeggen we het zelf.
Groen stadsvervoer voor iedereen of speeltje voor de yup?
Soms kom je van die merken tegen waar je graag voor wilt werken. Omdat je de potentie ziet, omdat het een mooi product is, omdat het iets teweeg kan brengen of misschien wel het verschil kan maken. Birò is zo’n merk.
Masterclass ‘data en creativiteit’ in de A’dam toren.
Een volle toren tijdens onze masterclass ‘data en creativiteit’. Ondanks het slechte weer waren de 30 plekken gewoon bezet en om kwart voor zes trapte Frank af met een kort welkomstwoord om vervolgens het woord te geven aan gastspreker
Monaco Historic Grand Prix, race historie in optima forma.
De allereerste Grand Prix van Monaco werd verreden in 1929. In dat jaar bestond er nog niet eens een F1-kampioenschap. Pas in 1950 werd deze race een van de wedstrijden voor het eerste wereldkampioenschap Formule 1.
Van startup naar scale-up: hoe word je een sterk merk?
Samen met Nick Reineman van Startup boot, organiseerde Martin and Lewis eerder deze maand een seminar. Het bleek een schot in de roos te zijn, want de 30 plekken waren binnen de kortste keren vergeven.
Aratus, de koning(inn)en van de logistieke shizzle.
Geen strakke pakken en lakschoenen en ook zeker geen dikke rapporten en wollige adviezen. Het team van Aratus is snel in het analyseren, maar ook in het aanpakken van problemen. Dat klinkt bekend!
Hans houdt van spelletjes, hij maakt er zelfs designs voor!
Games, we bedoelen games. Bij spelletjes denk je toch meer aan dokter Bibber en Wie ben ik. Hans ontwerpt lekkere eye candy voor game producenten over de hele wereld. Check die skills dan!
Ga voor de perfecte mix tussen data en creativiteit.
Een bekend spreekwoord luidt: “Ik weet dat de helft van mijn marketingbudget weggegooid geld is. Ik weet alleen niet welke helft.” Kan big data hier iets in betekenen? Holy grail? Hype? Of iets er tussenin?
Een klant om je vingers bij af te likken.
Al 25 jaar maakt Spare Rib Express de beste spare ribs van Nederland. Dan doe je iets goed. Wat begon met een eerste zaak in Amsterdam in 1992 is nu een landelijke restaurantketen die het niveautje fastfood al lang ontstegen is.
Pon Powerrrrrr. Als niets meer werkt, maar het toch af moet.
Met een gerichte campagne wisten we de B2B doelgroep goed te bereiken. De creatieve copy en sterke Pon Power branding bleek een combinatie die voor een prima conversie heeft gezorgd. We take care of it.

















