BATAVIA

Batavia is hét merk voor technische en innovatieve gereedschappen. Dit Hollandse merk gebruikt altijd de nieuwste en meest milieuvriendelijke technologieën om producten te produceren. Wat Batavia nog miste, was een heldere en consistente brand identity en een toepasbare online strategie. Tijd voor een grote verbouwing dus.

Door de ontwikkeling van deze nieuwe brand identity zorgen we ervoor dat er consistentie is op alle kanalen en tillen we de uitstraling van het merk naar een hoger niveau. De nieuwe brand identity en de online strategie zullen bijdragen aan een sterkere merkherkenning en uniformiteit in meerdere landen. Ook de social media wordt hierbij meegenomen.

 

 Strategie
 Insights
 Positionering
 Identity
 Concept
 Social Strategie
 Design
 Copy
 Content creatie
Social advertising  

 

 

 

 

VERPAKKINGEN

 

WEBSITE

 

CONSISTENTIE IN ALLE MEDIA

Door de jaren heen is de identiteit van Batavia steeds vrijer gebruikt en is er een wildgroei aan uitingen ontstaan. Door over alle kanalen heen een consistente, herkenbare en eigen lijn te voeren is dit nu verleden tijd.

 

 


Wil jij ook (meer) consistentie in je merk? Of heb jij geen tijd om je social aan te pakken, maar weet je wel dat het nodig is? Is het tijd voor (meer) groei? Bel Marco, Frank of Peter!