DE BETWETERS

“Je hebt kenners en je hebt betweters”. Dit was zo’n 7 jaar geleden het uitgangspunt voor het online platform waar Hugo Borst en Koert Westerman met elkaar en de kijkers voorspellingen deden op de komende eredivisiewedstrijden en terugblikten op de wedstrijden van de afgelopen week. Inmiddels heeft het platform een trouwe schare fans. Van concept tot leader pakket en van studiotafel tot online campagne. We maakten het allemaal!

 

 Strategie
 Insights
 Concept
 Design
 Copy
 Content creatie

ONLINE BANNERS EN YOUTUBE

Gedurende het seizoen verschijnt er wekelijks een video op het Youtube kanaal waarin Hugo en Koert de week bespreken en samen kijken wie de gespeelde wedstrijden het best voorspeld heeft. Daarnaast zijn er speciale items en wordt er vooruitgeblikt op de komende wedstrijden. Dit alles is verpakt in een stijlvol design en leader pakket waarmee de Betweters een duidelijke en herkenbare uitstraling heeft in alle kanalen.

 

 

 

HUGO EN KOERT

Inmiddels zijn Hugo en Koert toch wel de ongekroonde koningen van het online bespreken van de Nederlandse eredivisie wedstrijden en hierbij steken zij hun mening zeker niet onder stoelen of banken. Menig scherpe uitspraak is gebruikt om de bannersets van de Betweters extra opvallend te maken en reactie uit te lokken op social media.

Hugo Borst en Koert Westerman