Small Wonders – nieuwe merkidentiteit

Hoe zorg je ervoor dat je in een enorm concurrerende markt toch jaar op jaar weet te groeien in boekingen en dan ook nog eens met een zeer smal aanbod? Het team van Small Wonders doet dit door zich volledig toe te leggen op de maximale beleving voor hun gasten. Dit uit zich vooral in een absurd hoog serviceniveau waardoor zij inmiddels een trouwe en groeiende klantenkring hebben opgebouwd die jaar na jaar terugkomt.

Met deze groei werd het ook tijd om het merk te laten meegroeien. Dit heeft geresulteerd in een merkbeleving die recht doet aan dat waar het hele team zich volledig voor inzet: unieke ervaringen op bijzondere locaties, in combinatie met ultieme service. Alleen dan bezorg je je gasten een vakantie die ze nooit zullen vergeten.

Met de nieuwe merkidentiteit die wij ontwikkelden, maakt Small Wonders ook visueel de stap naar meer professionaliteit en gaan ze van een catered chalet specialist naar een holiday experience bedrijf waar betaalbare luxe, professionaliteit en high end service speerpunt vormen van de organisatie en het merk.

 Merkstrategie
 Positionering
 Identity
 Insights
 Design
 Copy

 

YOU WILL NEVER FORGET

Small Wonders richt zich op een doelgroep die op zoek is naar vakanties met een bovengemiddelde service en comfort en wil met de aangescherpte propositie in combinatie met de nieuwe visual identity deze groeiende groep aanspreken. De belofte van het merk is dan ook direct zichtbaar in de nieuwe identiteit waarmee de lat voor de komende jaren direct is gelegd.

 

 

 

 

 

 


Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen? Geen idee waar je met je merk naartoe moet of heb je het gevoel dat het anders kan en moet? Dan is het tijd voor een bezoek aan de Bloemgracht. Neem contact op en vraag naar Frank, Marco of Peter.