SPARE RIB EXPRESS

Al 25 jaar de beste ribs van Nederland gewoon lekker thuis. Wat begon met een eerste zaak in Amsterdam in 1992 is 25 jaar later een landelijke keten die het niveautje fastfood al lang ontstegen is. En deze trend moet verder doorgezet worden met nieuwe kwalitatief hoogwaardige gerechten. En bij een bedrijf dat kwaliteit hoog in het vaandel heeft staan, hoort communicatie die dit bevestigt dan wel versterkt.

 

Strategie
Insights
Copy
Content creatie  
Design  
Online advertising  

 

BEZORGDOZEN


Of het allemaal wat spannender kon. De Spare Rib Express tikt inmiddels “25 jaar of deliciousness” aan en daar hoort een makeover bij die recht doet aan deze mijlpaal. Eerste halte is de bezorgdozen een flinke opfrisbeurt geven waarbij de uitstraling de volwassenheid en ervaring van dit bezorgrestaurant weerspiegelt.

 

Na goedkeurende geluiden over het ontwerp van de 25 jaar bezorgdozen, was er de vraag of we ook een ontwerp konden maken voor een nieuwe bezorgdoos voor kinderen. Lekker vrolijk zodat elk kind met een glimlach aan je smulpartij begint. We vinden hem eigenlijk zo leuk dat ie van ons ook prima bij een volwassene mag worden afgeleverd.

 

FOLDERS EN FLYERS UPGRADE


Na de bezorgdozen konden de folders en flyers niet achterblijven. Ook hier het verzoek om in lijn met de bezorgdozen de flyers van een nieuwe stijl te voorzien. Voor ons was het belangrijk om de foto’s van de gerechten in de spotlight te zetten en dus gaan we van oud naar nieuw! Strakker, frisser en elk product de hero op zijn eigen stukje papier met een crispy clear foto’s waar je het water van in de mond loopt.

 

Spare Rib Express folder materiaal

 


Wil jij ook (meer) consistentie in je merk? En moet dit vastgelegd worden zodat iedereen in het team ermee kan werken? Bel en vraag naar Marco Frank of Peter!