WIJ COMBINEREN CREATIVITEIT, TECHNOLOGIE EN DATA OM MERKEN EN BUSINESSES TE LATEN GROEIEN.

 

Hoe we dit doen?

Werken aan het merk en de categorie met Tepe

Werken aan het merk en de categorie met Tepe

Interdental cleaning is nu niet bepaald een begrip dat erg bekend is onder de Nederlanders. Wat moet je dan als je als merk midden in die branche zit? Je doet onderzoek, je definieert je doelgroepen en je kanalen en je maakt een plan gebaseerd op feiten en data. En dan begin je.

1 miljard euro zien op de Masters of Lxry.

1 miljard euro zien op de Masters of Lxry.

Stuiver Asset Management gaat helemaal Dagobert Duck tijdens de Masters of Lxry en zet een pallet met 1 miljard euro in de stand. Als dat geen conversation starter is, dan weten we het ook niet meer. Heb je tenminste iets om over te praten. For the love of money!

Moordende concurrentie in de uitvaartbranche.

Moordende concurrentie in de uitvaartbranche.

Je zou bijna denken dat dit soort concurrentie de branche alleen maar goed doet. Helaas is dit niet het geval en moet je zelfs als uitvaartorganisatie onderscheidend durven te zijn. Want laten we eerlijk zijn, een uitvaart is nou niet bepaald een onderwerp waar je graag over nadenkt.