WIJ COMBINEREN CREATIVITEIT, TECHNOLOGIE EN DATA OM MERKEN EN BUSINESSES TE LATEN GROEIEN.
Hoe we dit doen?

Werken aan het merk en de categorie met Tepe
Interdentaal reinigen is nu niet bepaald een begrip dat erg bekend is onder de Nederlanders. Wat moet je dan als je als merk midden in die branche zit? Je doet onderzoek, je definieert je doelgroepen en je kanalen en je maakt een plan gebaseerd op feiten en data. En dan begin je.

Pon Power in de zonnepanelen: net zo geel, maar dan veel groener.
Pon Power zit niet stil waar het gaat om het milieu en heeft inmiddels ook een afdeling die zonnepanelen levert en installeert. Geen Chinese Alibaba-kwaliteit maar degelijk spul met oerhollandse en betrouwbare topservice. Alsof het er altijd al was!

Nieuwe verpakkingslijn voor alle Care Plus® producten
Als onderdeel van een totale aanpak van het merk, liet Care Plus® ook de verpakkingslijn ‘verfrissen’ door Martin and Lewis. Na een intensief traject van ontwerpen, onderzoeken en testen, staat deze nieuwe verpakking vanaf deze lente in de winkels en online.

1 miljard euro zien op de Masters of Lxry.
Stuiver Asset Management gaat helemaal Dagobert Duck tijdens de Masters of Lxry en zet een pallet met 1 miljard euro in de stand. Als dat geen conversation starter is, dan weten we het ook niet meer. Heb je tenminste iets om over te praten. For the love of money!

Hallo Google, wie spreekt mij? Care Plus op de Google Assistant!
We volgen de ontwikkeling van voice search met grote interesse en nu is ook de eerste klant gelanceerd in het audiosearch-domein: Care Plus staat je nu ook te woord op de Google Assistant en de komende tijd zal deze functie verder uitgebreid worden.

Bouwen aan een sterk merk en tegelijkertijd malaria te lijf gaan.
Na de succesvolle campagne in 2018, werd het tijd om de marketingzaken groter aan te pakken en de (online) autoriteit van Care Plus® verder te verstevigen. Samen met het team hebben we de merkidentiteit volledig onder de loep genomen en een goed digitaal fundament neergezet.

Moordende concurrentie in de uitvaartbranche.
Ook in de uitvaartbranche zul je als merk onderscheidend moeten zijn, je doelgroep goed moeten kennen en weten hoe je deze kunt raken. Zeker in een stad waar meer dan de helft van de inwoners een niet westerse achtergrond heeft, is dit een uitdaging.

Beursbengels gaan voor performance-based. Ok, dat kan!
Het RBA fonds is een initiatief van Stuiver Asset Management en die presteren best lekker op de beurs. Met deze partij werken we op een performance based basis. Gewoon omdat het kan en we dit beiden aandurven.

Tapas wijn, de vrijmibo is nooit meer hetzelfde!
Dit heerlijk zomers Spaans slobbertje is gewoon verkrijgbaar bij de betere Jumbo supermarkt bij jou in de buurt. Hij rolt niet alleen uitstekend over de tong, maar is ook een feestje voor het oog en bijna zonde om in de glasbak te mikken.

All day work and no play, makes Ken a dull boy.
Wie wil er nou niet spelen op zijn werk? Met Barbies, Hot Wheels en Fisher Price. “Het product begrijpen”, noemen we dat. Print, display, social, we maken het allemaal voor Mattel en dat doen we graag.

Wereldwijd werken met Willie Wortel en kornuiten.
DuPont is zo’n bedrijf waarvan je je eigenlijk afvraagt wat ze nu precies doen. Het antwoord is niet eenvoudig omdat het namelijk heel veel is. Er werken veel knappe koppen die bezig zijn met heel veel ingewikkelde dingen.

We zoeken het hogerop met flight simulators voor pro’s.
Multi Pilot Simuations bouwt simulatoren voor pilootopleidingen en levert deze over de hele wereld. Aan ons de vraag om van MPS een (nog) sterker merk te maken dat ver kan gaan uitstijgen boven de concurrentie.

















