Ter promotie van ‘The True Story’ waarmee Björn Borg een ode brengt aan de eerste sportieve boxershort, lanceerden wij in Nederland een campagne met gossip en achterklap over het Zweedse merk om zo deze True Story extra goed tot zijn recht te laten komen. Onderdeel van deze campagne was een activatie in de Bijenkorf waar The True Story als een boek werd gepresenteerd. Bij het openen van dit boek werd er automatisch een foto gemaakt van de persoon die het boek opende en verscheen deze op een scherm als cover foto van een roddelblad. Deze kon vervolgens gedeeld worden op social om zo kans te maken op een kledingbon.
Martin and Lewis
Bloemgracht 121 HS
1016 KK Amsterdam
NIEUWSBRIEF
LAATSTE NIEUWS
- Werken aan het merk en de categorie met Tepe
- Een campagne over iets waar je het liever niet over hebt
- Welkom Kim!
- Zorgdomein helpen met helpen
- Laat je niet in je gezicht spugen
- Pon Power in de zonnepanelen: net zo geel, maar dan veel groener.
- Wat is er toch aan de hand in stageland?
- Nieuwe verpakkingslijn voor alle Care Plus® producten
- Samenwerking Healthy Fest en Fonds Gehandicaptensport
- Hardlopen zonder benen? Speerwerpen zonder armen?