Unibet en Martin hebben een lange historie met elkaar. Nou ja, soort van. Marco en Frank werken sinds 2009 met het team van Unibet en ontwikkelden de nodige TV-commercials, print campagnes, designs en acties voor het merk. Zelfs voor hulp bij de inrichting van hun nieuwe bedrijfsruimte, konden ze bij het team terecht.Teamwork noemen we dat. En zo nu en dan een balletje slaan met elkaar op de squashbaan. Dat houd je scherp.

We hebben Unibet geholpen met het op orde brengen van hun social media kanalen door de wildgroei aan kanalen op te schonen, te sluiten en samen te voegen. Daarnaast zijn er de nodige campagnes ontwikkeld om het mobiel wedden op sport te promoten, iets wat de afgelopen jaren een enorme vlucht heeft genomen en alleen maar zal blijven groeien.

Dallas spelen bij Unibet

Unibet
 
Unibet introduceerde het unieke slot “Dallas” naar de gelijknamige TV-serie uit de jaren tachtig. De vraag van Unibet was om creatief om te gaan met het beperkte budget en toch tot een commercial te komen. Dallas spelen kreeg opeens een wat andere betekenis zowel op radio als op TV met als doel mensen Dallas te laten spelen. Snapt u hem nog?