Veelgestelde vragen.
We krijgen weleens vragen die we eerder gehoord hebben. Van die vragen die vaker worden gesteld. Die zijn dan wel een vermelding op de site waard onder de passende naam ‘veelgestelde vragen’.
Waarom heten jullie eigenlijk Martin and Lewis?
Tsja, we vonden Frank en Marco gewoon minder klinken :-). De naam komt van het duo Dean Martin en Jerry Lewis en in de film Pulp Fiction(1994) heeft het restaurant Jack Rabbit Slim’s de vanille milkshake deze naam gegeven. Wij vonden dit lekker klinken. Zo simpel kan het soms zijn.
Waarom hebben jullie geen werk op de website staan?
Dit hadden we voorheen wel, maar dit kost best wat tijd om bij te houden. Die tijd steken we liever in projecten. Bovendien toonde onze site data ook aan er nauwelijks bezoek op die pagina kwam. Dus veel tijd stoppen in een pagina waar bijna niemand komt, vonden wij ook geen goed idee. Natuurlijk maken we mooi en waardevol werk, maar dat tonen we liever in een 1-op1 gesprek, kunnen we er ook nog wat bij vertellen.
Waarom staan er alleen mensen op jullie homepage?
Wij zijn een ‘people first’ bedrijf. Natuurlijk houden we van ons werk en steken we daar onze energie en expertise in, maar we besteden nog meer aandacht aan het team. En zo werken we ook graag met onze klanten en toeleveranciers. De waarde van goed teamwork is onbetaalbaar.
Al die positieve Google recensies, zijn dat niet gewoon mensen die jullie kennen?
Inderdaad. We kennen ze allemaal. Dat komt omdat we intensief met ze samengewerkt hebben. Mocht je ze willen bellen voor een second opinion, vooral doen. Behalve de broer van Frank want die vindt alles wat ie doet geweldig, dus dat telt niet.
Jullie mantra is ‘zonder wrijving geen glans”. Is die wrijving altijd nodig?
Ja, wij vinden van wel. Stevige discussies en meningen en perspectieven die uiteenlopen, zorgen voor betere inzichten. Die inzichten heb je nodig om tot beter werk te komen. Dat begint al bij een kick-off of briefing en dat houdt als het goed is nooit meer op. Zolang er niet op de man gespeeld wordt, moet elke discussie gevoerd kunnen worden met het doel helder voor ogen: beter resultaat behalen. Natuurlijk worden daarbij soms ego’s gestreeld en gedeukt, ook bij ons, niets menselijks is ons vreemd.
Waardemakers?
Yep, met hart en ziel (en wrijving). Meer weten? Gewoon bellen.
Sinds 2012?
Ja, ruim 10 jaar alweer in 2022. Overigens zit er veel meer ervaring dan die 10 jaar bij ons in het pand hoor. We zijn zeker niet van gisteren en ook niet van 2012, dat is gewoon het jaar van inschrijving bij de KvK.
Heb je zelf ook een paar veren voor ons die je ergens wilt steken? Dan kan dat met je eigen Google Review. Dit waarderen wij!