Sinds afgelopen februari is Martin and Lewis het marketingbureau voor Zorgdomein en helpt het de organisatie bij de positionering, de marketingcommunicatiestrategie en de executie hiervan in online en offline mediakanalen.

ZorgDomein maakt het voor zorgverleners en hun patiënten digitaal mogelijk een keuze voor de best passende zorg te maken.  Het digitaal verbinden van patiënten, verwijzers en zorgaanbieders om zo de zorg beter te laten functioneren en voor ieder toegankelijk en betaalbaar te houden.

Door de Covid-19 pandemie raakte de samenwerking vanaf dag 1 in een stroomversnelling waarbij ZorgDomein meerdere malen in het nieuws was, onder andere bij AvroTros Radar.

Frank Schippers: ”Toen we in februari aan de slag gingen met ZorgDomein, hadden we nooit kunnen voorzien dat we een paar weken later al vol met elkaar in  ‘een onvoorzien historisch project’ zouden zitten.”

Wat volgde was een vliegende start samen met het team van ZorgDomein om de zorg zoveel mogelijk te ondersteunen tijdens deze crisis met actuele data en oplossingen om met name de uitgestelde zorg weer op gang te krijgen. De actualiteit brengt en beproeft de strategie in de praktijk.