METEEN MET DE BEDENKERS EN MAKERS AAN TAFEL, WEL ZO EFFICIËNT.

 

Meer weten over het team?

Hoe wij werken

Wij bieden onze klanten, naast toewijding, keiharde drive, bergen kennis en een kritisch klankbord, een team van gedreven en enthousiaste professionals. Regelmatig voegen we aan ons team een of meerdere externe vakidioten specialisten toe omdat elk merk zijn eigen specifieke uitdagingen en behoeften heeft. Dit zorgt voor de beste mensen aan tafel en voorkomt overhead veroorzaakt door onnodig grote teams.

Voor ons is het ook belangrijk dat wij net zo geloven in de producten en diensten die onze klanten aanbieden als dat onze klanten geloven in de producten en diensten die wij aanbieden. Of was het nou andersom? Ons doel is altijd om te bouwen aan een relatie voor de lange termijn. Zakelijk scharrelen doen we niet aan.
 

 

Het begint met een potje vraag en antwoord

We stellen vragen, veel vragen. soms moeilijke vragen en maar al te vaak onverwachte vragen. Om echt te snappen waar het over gaat en de feiten van de aanames te scheiden. Om tot de kern te komen en zeker te weten dat we starten met een goede basis. Geen geleuter, geen nodeloze rapporten en al helemaal geen snelle praatjes. Wel doordachte strategie en creatieve concepten die ook wat durf van de klant vragen.
 

Handen uit de mouwen

We pakken direct op wat direct opgepakt kan worden. Dat noemen we geen ‘low hanging fruit’ maar gewoon de boel ff fixen. Omdat het kan en omdat een klant ook daar blij van kan worden: gewoon even die handen uit de mouwen. Niet lullen, maar poetsen.
 

Onze expertises

We willen onszelf niet positioneren als een powerhouse, maar er zit met al die ervaring en dat talent wel een boel kennis en kunde onder ons dak hoor. Zijn we best trots op, kijk maar:

  • Merkstrategie
  • Data Analyse & Insights
  • Positionering
  • Corporate identity
  • Conceptontwikkeling
  • Merkactivatie
  • Social strategie
  • Graphic, Motion- en webdesign
  • Content creatie
  • Copywriting
  • Online / Social advertising

 

Groei!

Groei in sales, merkbekendheid of misschien wel in klanttevredenheid? Om dit te bereiken gaan we niet snel scoren met meer likes, meer sitebezoek of meer nieuwsbrief inschrijvingen. We bekijken het volledige plaatje en samen met onze specialisten kijken we naar alle schakels in de ketting. Niks mis met meer sitebezoek of meer nieuwsbrief inschrijvingen, maar dan wel kwalitatief verkeer en gewenste inschrijvingen. Samen met onze klanten komen we tot nieuwe inzichten die daadwerkelijk bijdragen aan groei.

 

“Met de juist verbindingen tussen verschillende databronnen en de juiste interpretatie hiervan, kom je tot inzichten die je eerder niet had.”
 

 

Strategie en inzichten

Wanneer je succesvol wilt zijn met je merk, dan is een goede strategie met concrete doelen een must. Een strategisch plan geeft richting aan alle betrokkenen. Een eenduidige strategie zorgt er ook voor dat de verschillende teams binnen een organisatie makkelijker aan gemeenschappelijke doelen kunnen werken. Dit zorgt voor meer efficiency. Wanneer een merk niet goed weet wat het wil en daardoor prioriteiten blijft veranderen, zorgt dit voor verwarring in de teams en twijfel over de waarde die ze toevoegen aan de organisatie. En de consument? Die is al lang vertrokken.

Daarnaast is data misschien wel net zo belangrijk. Met de juist verbindingen tussen verschillende databronnen en de juiste interpretatie hiervan, kom je tot betere inzichten: Insights die je eerder niet had. Niet alleen belangrijk voor jezelf, maar minstens net zo belangrijk voor je bureau. Er is meer mogelijk dan je denkt, maar dat moet je dan we (durven) doen!
 

Concept en ontwerp

Met een aandachtsboog die nog harder lijkt te krimpen dan de gemiddelde oplage van een tijdschrift, lijkt de consument steeds moeilijker te vangen voor adverteerders. De jongere generaties beslissen in enkele seconden of iets wel of niet de moeite waard is en vertrouwen daarbij ook meer en meer op meningen en input van directe vrienden en gelijkgestemden. Kom daar maar eens tussen als merk. Je zult meer moeten doen dan je product of dienst adverteren en met een goed en origineel verhaal moeten komen om op te vallen en het verschil te maken. De kunst is dus om niet langer te gaan bedelen om aandacht, maar om ervoor te zorgen dat je iets doet of maakt wat de aandacht van je doelgroep waard is. Wij geloven hierbij sterk in de inzet van data en creativiteit waarbij het een het ander versterkt.
 

(Online) marketing en social media

Als we het hebben over groei, dan hebben we het ook over cijfers. Een geweldige (online) campagne die verkeer stuurt naar een slecht converterende online shop, is zonde van het geld. Hetzelfde geldt voor het ‘bedelen’ om likes, followers of verkeer zonder dat je je doelgroep iets te melden hebt wat hun kostbare tijd waard is. Je kunt dit niet meer los van elkaar zien, zeker niet met het nog altijd groeiende gebruik van mobiele apparaten en de alsmaar verder digitaliserende maatschappij.

“Mensen lezen niet als ze online zijn” is wat je tegenwoordig vaak hoort. Dat is deels waar, maar vooral waar als je deze mensen niet weet te boeien. Natuurlijk lezen mensen wel, ook online, alleen misschien wat minder dan vroeger. Dat de rol van beeld groter is geworden door de opkomst van alle schermen zal niemand ontkennen. Des te meer reden om te zorgen dat je opvalt, niet alleen in copy, maar ook met je verhaal en hoe je dit naar buiten brengt.

Overigens is schrijven voor beeldscherm een vak apart, want naast je menselijke lezers heb je ook te maken met zoekmachines als Google die ook proberen te begrijpen wat je geschreven hebt en wat voor beelden je in je artikel hebt staan. Dit vereist een aangepaste aanpak waar we je graag bij helpen.


 

Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen? Geen idee waar je met je merk naartoe moet of heb je het gevoel dat het anders kan en moet? Dan is het tijd voor een bezoek aan de Bloemgracht. Neem contact op en vraag naar Marco of Frank.