Zonder wrijving geen kans glans.

Martin and Lewis wil zoveel mogelijk waarde creëren voor mensen en merken. Hier halen wij onze energie en voldoening uit.

Als merk ben je altijd op zoek naar waarde. Waar dit ‘vroeger’ vooral ging om merkbekendheid, omzet, winst en personeel zijn bedrijven en merken tegenwoordig ook op zoek naar andere vormen van waarde: producten en diensten met impact, een duurzame rol in het leven van je klant, werkelijke betrokkenheid bij de maatschappij of milieu. Ook dit geeft allemaal waarde aan je merk. Maar hoe ga je die waarde op een bestendige en geloofwaardige manier realiseren?

Bij Martin and Lewis helpen wij bedrijven hun waarde(n) te vinden. Wij dagen bedrijven uit om uit hun comfort zone te stappen. Wij keren samen met onze klanten businessmodellen en marketingplannen binnenstebuiten om zo meer waarde te ontdekken en te maken.

Martin and Lewis is een hecht team van verschillende karakters met eigen expertises en meningen. Maar bovenal zijn we complementair aan elkaar en dat resulteert in een hoop energie en synergie in ons werk.

Ons blikveld reikt verder dan de communicatie- en mediastrategie. Wij kijken ook naar de business, de organisatie en het product of de dienst waarbij we ook antwoorden geven op vragen die niet gesteld worden.

Bij elk bedrijf en met elk merk gaan wij op zoek naar manieren om waarde te creëren. Hierbij gebruiken wij onderzoek, data, technologie, creativiteit en gezond verstand.

Een team van gedreven waardemakers

Als je waarde wilt maken, moet je de handel goed snappen, begrijpen hoe je verandering en innovatie stimuleert en organiseert en hoe je keuzes durft te maken. Dat doen we dus ook voor onszelf. Martin and Lewis bestaat uit een vaste kern van experts met daar omheen een groot netwerk van specialisten.

Ons team van professionals werkt nauw samen met de klantteams en wordt, waar nodig, uitgebreid met specialisten uit ons netwerk. Dit zorgt voor de benodigde kennis en kunde aan tafel zonder overhead voor onze klanten en dat is direct al meer waarde.

Walk the talk

We zijn niet alleen van de plannen, maar ook van de uitvoering. Plannen maken doe je samen, maar plannen uitvoeren doe je ook samen. Afhankelijk van de opdracht en doelstellingen bouwen we een passend operationeel team met elkaar en worden waar nodig specialisten aangehaakt.

De oprichters

Martin and Lewis is in 2012 opgericht door Frank Schippers en Marco Huisman. Beiden hebben ruim 25 jaar ervaring in de marketing en communicatie. Frank en Marco vormen al vele jaren een team. Met Martin and Lewis hebben zij zorgvuldig en met veel energie gebouwd aan een hecht team en een waardevol netwerk van specialisten.

Onze kennis delen voor een betere wereld

Bij Martin and Lewis vinden we het belangrijk om ook iets te doen voor de maatschappij. Om deze reden helpen wij Stichting De Ster met advies en tips. Stichting De Ster helpt kinderen tussen de 7 en 17 jaar bij het vergroten van hun zelfvertrouwen en het positief ondersteunen van hun sociaal-emotionele ontwikkeling. Daarnaast helpen wij de Patiëntenvereniging Aangeboren Hartafwijkingen met hun merk- en marketingcommunicatiestrategie. Marco is tevens bestuurslid van deze patiëntenvereniging.

Klanten

Het team van Martin and Lewis werkt vol overgave aan meer waarde voor merken als Care Plus, CompaNanny, Coram, IFF, Mattel, Monaco Star Events, Pon Cat, Tepe, Zepcam en ZorgDomein.

Ben je ook toe aan meer glans en ga je een beetje wrijving niet uit de weg? Neem dan contact met ons op dan komen wij graag langs om eens kennis te nemen en te delen.